تبلیغات

چگونه بدن خود را برای ماه رمضان آماده کنیم؟

چگونه بدن خود را برای ماه رمضان آماده کنیم؟

چگونه بدن خود را برای ماه رمضان آماده کنیم؟  با رعایت برخی تدابیر طب سنتی به آسانی روزهای طولانی و گرم ماه مبارک رمضان را سپری کرده و از فواید آن بهره‌مند شوید.

بسیاری از افراد نگران روزه داری سخت و ضعف بدنی به خصوص عطش و تشنگی خود در فصل گرما هستند، اما با رعایت برخی تدابیر طب سنتی و سبک زندگی سالم می‌توان جسم را آماده روزه‌داری کرد و در ماه مبارک رمضان از فیض معنوی و آثار جسمانی روزه‌داری بهره برد.
ماه رمضان و روزه‌داری همیشه با حال و هوای خاص معنوی، اثرات جسمانی بسیار زیادی دارد و در مطالعات متعددی نقش مؤثر روزه‌داری در بهبود بیماری‌های مختلف نشان داده شده است.

این وعده را در روزهای باقی مانده حذف کنید

درخشان پور متخصص طب سنتی با بیان اینکه در چند روز باقی مانده به ماه رمضان باید برخی عادت‌های غذایی را تغییر داد، افزود: در ماه مبارک رمضان وعده ناهار حذف می‌شود و به همین دلیل باید به تدریج حجم غذای مصرفی در وعده‌های ناهار را با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان کم و غذاهای سبک‌تر میل کرد.

درخشان پور با اشاره به افزایش اهمیت وعده صبحانه عنوان کرد: در مدت باقی مانده تا ماه رمضان باید ناهار را سبک‌تر کرد، و به جای آن صبحانه‌ها مواد مقوی بیشتر مصرف شود همچنین به هیچ وجه نباید وعده صبحانه را حذف کرد. همان‌گونه که در ماه مبارک رمضان سحری نقش مهمی در روزه‌داری دارد.

برگرفته از نوشته چگونه بدن خود را برای ماه رمضان آماده کنیم؟  از سایت مدیریت استراتژیک بدن

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...