تبلیغات

چگونه لاغر شویم؟

چگونه لاغر شویم؟

چگونه با ذهن لاغر شویم؟

چگونه با ذهن لاغر شویم؟ قدرت ذهن را در لاغری دست کم نگیرید. با آگاهی درباره ذهن یا ضمیر ناخودآگاه خود می توانید تاثیر پایداری بر روند لاغری تان داشته باشید. ذهن آدمی این توانایی را دارد که از طریق یک سری تدابیر، در بعضی از روندهای طبیعی بدن تغییر ایجاد کند. این همان قابلیت جادویی ذهن است. جادوی لاغری ذهن شما بدون آن که شما متوجه  باشید اثر خواهد کرد.

چگونه با ذهن لاغر شویم؟

امروزه به دلایل مختلف، گرفتار باورهای کذبی شده ایم. گمان می کنیم تنها از راه رژیم غذایی می توانیم به لاغری برسیم. در  حالیکه این راه که با محرومیت های شدید همراه است، نه تنها به سلامتی و بهداشت روانی آسیب وارد می کند، بلکه فرد را دچار یک نوع مکانیسم عاطفی_روانی بنام استرس چاقی می کند. مبتلایان بجای اینکه در فکر لاغری باشند، دائم به چاقی و  اضافه وزن فکر می  کنند.

آیا تا به حال از هنر تجسم ذهنی برای کاهش وزن استفاده کرده اید؟

در این روش ما قصد داریم به شما نشان دهیم فقط وقتی می توانید لاغر شوید که، درک کنید بدن از طریق ذهن قابل کنترل است. فقط کافیه آنچه را می پسندید در ذهن خود مجسم کنید. مثلا وقتی در حال کاهش وزن هستید، باید تصویر لاغری از  خود در ذهن داشته باشید. برای این منظور بایستی اندام تان را به همان شکلی که تمایل دارید، تجسم کنید. این تصویر را به قسمت ناخودآگاه تان منتقل کنید. ذهن شروع به کار می کند و شما را تبدیل به همانی می کند که دوست دارید.

چرا باید تصویر سازی کنیم؟

تصویری که ما با تجسم سازی می سازیم، در واقع، نقشه  ایست که ذهن ناخودآگاه ما بر اساس همان نقشه عمل می کند.  درست مثل نقشه یک ساختمان.

حال فرض کنید این نقشه تصویر یک آدم لاغر باشد و رژیم غذایی خاصی را دنبال کنید. در این حالت، ذهن ناخودآگاه، مصالح  کمی در اختیار دارد. پس ابتدا اجازه می دهد نیازهای اصلی بدن تامین شود. سپس کمبودهای بدن را از ذخایر حیاتی آن جبران می کند. بنابراین سلول های چربی شکسته می شوند و کاهش وزن اتفاق میافتد.

 ادامه مطلب در سایت منبع...

سایت منبع لاغری و رژیم لاغری کاهش وزن 

برگرفته از نوشته چگونه با ذهن لاغر شویم؟

پاسخ دهید

3 نظر

هدف  ۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۱۸:۴۵:۴۳

عالی بود ممنون

manicure  ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۱:۲۶:۳۱

I love it whenever people come together and share views. Great site, keep it up!

foot pain  ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۴۳:۲۱

Hmm is anyone else encountering problems with the pictures on this blog loading? I'm trying to figure out if its a problem on my end or if it's the blog. Any suggestions would be greatly appreciated.