تبلیغات

حفظ رژیم لاغری در شب یلدا

حفظ رژیم لاغری در شب یلدا

حفظ رژیم لاغری در شب یلدا

حفظ رژیم لاغری در شب یلدا می تواند دغدغه بزرگی باشد برای کسانی که به دنبال لاغری و کاهش وزن هستند، باشد. یلدا  یعنی بلند ترین شب  سال به همراه شب نشینی های خانوادگی و فامیلی و دوستانه. شاید قدیم ترها، پدر و مادرهای ما خیلی ساده و بی آلایش دور هم جمع می شدند. هدف شان هم بیشتر لذت بردن از گرمای دوستی ها و محبت ها بود.

اما این روزها، این مراسم علاوه برخوراکی های مخصوص این شب، با تجملات همراه شده است. در این میان کسانی که به هر دلیلی از یک رژیم لاغری شکم و پهلو پیروی می کنند، سخت معذب می شوند. 

مقدمات حفظ رژیم لاغری در شب یلدا

وقتی قرار است یک دورهمی خانوادگی راه بیندازید اصلا لازم نیست با خودتان فکر کنید که حالا مجبورید چند مدل از انواع و اقسام خوراکی هامثل شکلات و شیرینی، را برای مهمانان خودتان آماده کنید.

به سراغ تهیه انواع خوراکی های زمستانی بروید. تهیه هر کدام از آنها وقتی با عشق و علاقه همراه باشد، دیگر کار سختی نیست. به سراغ انواع شیرینی ها و آجیل های بومی خودتان بروید. یا اگر به دنبال تنوع هستید، می توانید مهمان سفره های سایر شهرهای ایران باشید.از هر قسمت کشور یک نمونه را برای پذیرایی تان انتخاب کنید. 

 

شروع حفظ رژیم لاغری در شب یلدا

برای اینکه یک شروع هیجان انگیز داشته باشید بهتر است به سراغ دفترچه تهیه سالاد میوه بروید. در یخچال را باز کنید سه چهار تا پرتقال بیرون بیاورید. سیب و موز هم اگر در یخچال دارید بهش اضافه کنید. همه این میوه ها را پوست بگیرید و آنها را به صورت مکعبی خرد کرده و با هم مخلوط کنید.

حالا آب یکی از پرتقال ها را بگیرید و آن را روی این میوه های خرد شده بریزید. ظرف سالاد میوه را درون یخچال بگذارید تا میوه ها به خورد هم بروند و حسابی مزه دار شوند. مطمئن باشید وقتی مهمانانتان از راه برسند حتما از سلیقه شما خوش شان می آید و از این سالاد بی نظیربا طعم آب پرتقال استقبال می کنند. ادامه مطلب را در سایت منبع دنبال کنید... 

 

سایت منبع: لاغری و رژیم لاغری 

 

بر گرفته از نوشته: حفظ رژیم لاغری در شب یلدا 

پاسخ دهید

3 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۲۲:۳۱:۵۱

whoah this blog is wonderful i really like reading your articles. Stay up the great work! You recognize, lots of individuals are looking around for this information, you can help them greatly.

elizwintringham.wordpress.com  ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۶:۲۰:۴۷

Hi to every one, the contents existing at this website are genuinely remarkable for people experience, well, keep up the nice work fellows.

synonymouscompl27.yolasite.com  ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۳:۰۱:۳۲

Hello would you mind stating which blog platform you're using? I'm going to start my own blog in the near future but I'm having a hard time choosing between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your layout seems different then most blogs and I'm looking for something unique. P.S Sorry for getting off-topic but I had to ask!