تبلیغات

تنقلات و شکلات رژیمی

تنقلات و شکلات رژیمی

تنقلات و شکلات رژیمی محصولاتی هستند که در هنگام رژیم غذایی به شما کمک می کنند تا کمتر دچار هوس کاذب بشوید. در واقع بخشی از حافظه غذایی ما، مربوط به تصاویری است که از مواد غذایی به عنوان خاطره در ذهنخود ثبت کرده ایم.

هنگام محدود کردن مواد غذایی پر کالری ، می توان از این حافظه بصری استفاده کرد و به نوعی ویار کردن رو کنترل نمود. مثلا در مورد شکلات ها، قبل از هر چیز رنگ قهوه ای گرم آن ما رو بخودش جذب می کند. 

حال اگر بتوانیم شکلاتی با همان رنگ اما با مواد اولیه کم کالری تهیه کرد، در حقیقت میشود هم هوس مان را کنترل کنیم، هم به نوعی ذهن را گول زد. به گفته اساتید علم برنامه ریزی عصبی کلامی ، ذهن ما قادر به تشخیص خوب و بد نیست و فقط چیزی را که باور می کند، می پذیرد. پس باور کنید که تنقلات رژیمی ، سالم تر و مغذی تر هستند اما به شکل شکلات تهیه شده اند. در ادامه طرز تهیه چند نوع تنقلات رژیمی ارائه می گردد:

ادامه مطلب را در سایت منبع دنبال کنید...

منبع لاغری و رژیم لاغری

پاسخ دهید

4 نظر

نیلوفر  ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۲۲:۱۷:۴۲

وب متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم به وب منم سر بزنین ممنون top700.com

manicure  ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۰:۵۶:۱۸

I'm gone to tell my little brother, that he should also visit this web site on regular basis to get updated from hottest reports.

http://maricruzcuriel.wordpress.com/2015/06/26/can-hammer-toe-lead-to-knee-probl  ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ۱۲:۴۸:۰۷

each time i used to read smaller posts that as well clear their motive, and that is also happening with this paragraph which I am reading at this time.

How do you prevent Achilles tendonitis?  ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۵:۲۲:۰۵

bookmarked!!, I like your blog!