تبلیغات

چاقی کودکان در تعطیلات تابستانی

چاقی کودکان در تعطیلات تابستانی

چاقی کودکان در تعطیلات تابستانی

به نظر می رسد چاقی کودکان در تعطیلات تابستانی کمتر صورت بگیرد. چون گرمای هوا در تابستان، باعث کاهش میل به خوردن غذاهای گرم و داغ می شود. همچنین عرق کردن زیاد و خستگی ناشی از آن هم به این بی اشتهایی می افزاید. اما چه اتفاقی می افتد که کودکان و نوجوانان، دچار افزایش وزن و چاقی در این فصل گرم سال می شوند؟!

تابستان فصل لاغری یا چاقی بچه ها

الان زمانه عوض شده است. این روزها وقتی فصل تابستان فرا می رسد، بچه ها جز نشستن پای کامپیوتر و تلویزیون، و تماشای فیلم و کارتون یا بازی های کامپیوتری و خوردن تنقلات مورد علاقه اشون مثل چیپس و پفک و پفیلا،… که حاوی مقدادیر زیادی نمک و چربی و رنگ های مصنوعی هستند، کار دیگری ندارند.

این شاید برای پدر و مادرهایی که تابستان دوران کودکی خودشان را در حیاط و کوچه ها به بازی و دویدن می پرداختند، تعجب برانگیز باشد! ضمن این که این نکته را هم باید مد نظر قرار داد، شاید کودکان در دیگر فصل ها و یا ماه های سال هم زیاد تحرک نداشته باشند، اما با شروع فصل تابستان خبری از همان اندک فعالیت بدنی هم نیست.

 

 

بنابراین نتیجه واضح و روشن است. در واقع، تعطیلات تابستانی نه تنها فرصتی برای بیشتر شدن تحرک جسمی کودکان نیست، بلکه، می تواند حتی آنها را کم تحرک تر از دیگر فصول سال کند.ادامه مطلب را در سایت منبع ببینید...

 

سایت منبع لاغری چاقی رژیم لاغری کاهش وزن

برگرفته از نوشته چاقی کودکان در تعطیلات تابستانی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...