تبلیغات

آماده شدن برای ماه رمضان

آماده شدن برای ماه رمضان

آماده شدن برای ماه رمضان

معمولا برای انجام هر کاری، نیاز به آمادگی داریم. مثلا برای ورزش کردن، برای کنکور دادن، یا روزه گرفتن… این آمادگی برای این است تا در هنگام ادای تکلیف، قوی باشیم و میدان را خالی نکنیم. آماده شدن برای ماه رمضان می تواند از دو بعد صورت بگیرد. یکی از بعد جسمی و بدنی. دیگری از لحاظ روحی و روانی. در برنامه گذشته رادیو بدن با معرفی محصول دانلودی اصول تغذیه در ماه مبارک رمضان ، در مورد  مدیریت بدن برای آمادگی جسمی در ماه رمضان گفتگو کردیم. که پیشنهاد می کنم حتما برای آمادگی جسمی  بیشتر، آن را گوش دهید. اما در این مقاله قصد داریم به آمادگی به لحاظ روحی در ضیافت الهی ماه مبارک رمضان صحبت کنیم.

هدف روزه داری در ماه مبارک رمضان

اساسی ترین هدفی را که می توان از روزه گرفتن در ماه خدا دنبال کرد، حال دل خوب است. همان طور که همه می دانیم، این ماه، ماه خداست. ما اگر به خدا نزدیک شویم، حال و احوال روحی مان دلنشین خواهد بود. چرا که هر مشکل روحی که داریم بخاطر دروی و فاصله گرفتن از منبع انرژی یا همان خداست.

 

 

در واقع، باید این موضوع را درک کنیم تا مقرب نشویم، نمی توانیم ارتباط برقرار سازیم. همین اتصال به خداوند است که به ما باور می دهد. باوری که ارزش فکری می آورد. می فهمی تا ارتباط با خالق نداشته باشی، خلاقیت هم نداری! پس چیزیکه باید به دنبالش باشیم این است که حواس مان باشد تا از خدا فاصله نگیریم. چون در آن صورت فکر مان خوب کار نمی کند. ادامه مطلب را در سایت منبع دنبال کنید...

 

 

منبع لاغری رژیم لاغری کاهش وزن چاقی  با  مدیریت استراتژیک بدن 

برگرفته از نوشته آماده شدن برای ماه رمضان

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...