تبلیغات

لاغری دائمی بدون بازگشت

لاغری دائمی بدون بازگشت

لاغری دائمی بدون بازگشت

هل نشوید. منظورم از عنوان کردن جمله  لاغری دائمی بدون بازگشت ، آگهی های زیادی است که این روز ها در نوار ابزار تبلیغاتی هر وبلاگ یا سایت جدی و طنزی میباشد که، شما را دعوت به رژیم لاغری می کند.

جالب اینجاست که در این تبلیغات با عناوینی روبرو می شویم، که ما را وسوسه می کنند، حتما از این روش ها استفاده کنیم. و مطمئن باشیم که لاغری سریع و بدون بازگشت بدست  می آوریم. در حالیکه عمده آنها کاربردی نیستند. حتی ممکن است سلامت روحی و روانی را بخطر بیاندازند. پس چطوری می شود یک روش لاغری دائمی بدون بازگشت را انتخاب کرد؟! یا بهتر بگوییم:

چرا خودمان به تنهایی نمی توانیم لاغر شویم؟

این روزها هر کس که حس می کند اضافه وزن دارد، اولین کاری که برای حل مشکل چاقی اش می کند، گرفتن رژیم و محدود کردن مواد  غذایی است. البته هر کس راه حل مخصوص به خودش را تست می کند. عده ای فقط، مقدار غذایشان را کم می کنند. بعضی ها هم به کمک مکمل های لاغری، وزن کم می کنند. و نهایتا کسانی که مشکل شان حادتر است، به روش های جراحی متوسل می شوند. همه آنها هم شاید به هدف خود برسند، ولی دیر یا زود دوباره به وزن قبلی شان بر می گردند. 

مشکل رژیم های خودسرانه

رژیم های کاهش وزن که زیر نظر متخصص تغذیه نباشد، می توانند عوارض زیان باری را به همراه داشته باشد. مثلا کسانی که با برنامه کم خوری پیش می روند و تصمیم می گیرند یک وعده مثل شام یا صبحانه را حذف کنند، متابولیسم بدنشان را مختل می کنند. بازگرداندن متابولیسم به  حالت نرمال هم خیلی سخت است.

همچنین حذف وعده های غذایی مخصوصا در انجام کارهای فکری، موجب افت قند خون می شود. که این خود سبب از دست دادن تمرکز می گردد.

افت قند خون با انتشار احساس گرسنگی بیشتر، باعث میل به ریزه خواری می شود. بنابراین بدن برای تنظیم قند خون، شروع به خوردن هله هوله می کند. تا کمبود کالری را جبران کند. اینطوری نه تنها، وزن کم نمی شود، بلکه چربی هم افزایش می یابد. در حقیقت، این اشخاص  فقط  روال عادی سالم زندگی خود را بهم می زنند. ادامه مطلب را در سایت منبع دنبال کنید...

 

سایت منبع لاغری و رژیم لاغری کاهش وزن 

برگرفته از نوشته لاغری دائمی بدون بازگشت

پاسخ دهید

2 نظر

manicure  ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۰۱:۵۸:۲۶

I for all time emailed this web site post page to all my contacts, since if like to read it next my links will too.

isabellaharrington.weebly.com  ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۲:۳۸:۴۰

Everyone loves what you guys are usually up too. Such clever work and coverage! Keep up the terrific works guys I've added you guys to our blogroll.